Visser & Smit Hanab, een grootse aannemer in Papendrecht

22 maart 2017

Woensdag 22 maart stond de ledenvergadering op de agenda en mochten we als ondernemers te gast zijn bij de indrukwekkende ondernemer Visser & Smit Hanab, onderdeel van VolkerWessel. Het bedrijf gaat voor een duurzame samenleving. Directeur Henk Herreman legde vol trots uit wat de firma drijft en dat goede zorg voor personeel hoog in het vaandel staat, net als werken aan mooie en uitdagende projecten.

Aansluitend was de Leden Vergadering. Voorzitter Peter Deege benadrukte het belang van een goede gezondheid en stond stil bij het overlijden van Chris Wijmans (geen klik, klik, klik meer) en Jan de Heus. Van Rogier Hessing van Eteha werd afscheid genomen als commissielid van WAT en werd bedankt voor zijn enorme inzet. Tijdens de vergadering pitchte Cathy Hoekstra over haar bedrijf Kate Organizing. Als OVP hebben we besloten ook een maatschappelijke inzet te doen. Daarbij is gekozen om stichting Anders een gratis jaar lidmaatschap aan te bieden om zo ondernemers te bereiken. Bij het financieel verslag werd het voorstel voor verhoging van de contributie met ruime meerderheid van stemmen aangenomen om de behoefte aan professionaliteit in de evenementen en de communicatie te borgen. De kascommissie heeft de cijfers akkoord bevonden. Zo kreeg het bestuur van de leden decharge.

Daarna stond er een prima buffet klaar en kon in alle ontspanning nog uitgebreid worden nagepraat, kennis gemaakt en werden de laatste nieuwtjes uitgewisseld. Zo was het een goede eerste bijeenkomst van 2017.